Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

2 Οκτ 2015

Έξω και μέσα φλόγες

Όταν είμαι μέσα στη φύση, γράφω για τη φύση. Όταν είμαι στην πόλη γράφω για  τους ανθρώπους. Καμμιά φορά χάνω το δρόμο μου μέσα στη νύχτα.  Πάντοτε αντλώ έμπνευση, όντας ένας αυστηρά νυκτιπόλος ιχνηλάτης των αρχέγονων και μαζί  παντοτινών σφυγμών των καρδιών των ανθρώπων, απ’ τη λαλιά κάποιου του γένους μου. Αναζητώ ν’ ακούσω τις αφηγήσεις των άλλων. Έμπλεες σε λύπες και χαρές. Ξεστρατίζω απ’ τον σκοπό μου μόνο για εικόνες γητεύτρες. Τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά με χάσκον στόμα στέκομαι θαυμαστής των γκραφίτι.    

Οι τοίχοι της πόλης τα τελευταία χρόνια αποτελούν πρόκληση για τους εν Ελλάδι γκραφιτάδες να απλώσουν στις επιφάνειες τους το σχεδιαστικό στίγμα τους ή άλλες φορές πιο άμεσα και ναρκισσιστικά την υπογραφή τους. Επιχειρώντας μια αυθαίρετη ιστορική αναδρομή, ο Λόρδος Βύρων ήταν απ’ τους πιο γνωστούς που υπέγραψαν πάνω σ’ ένα μνημείο. Η διαδικασία της υπογραφής είναι γνωστή στους κύκλος των b boys σαν tagging. Περιηγούμενος κανείς στην Αθήνα μπορεί να έρθει σε επαφή με καλαίσθητα και ακαλαίσθητα γκραφίτι. Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν μπορεί ποτέ να κατηγορηθεί ο καλλιτέχνης του δρόμου για την επιτελεστική τέχνη του. Η πόλη έχει προσωπικότητα που διαρκώς αλλάζει μορφή με τις παρεμβάσεις και τα δρώμενα που οργανώνουν στους χώρους της οι νέοι. Στήνεται ένας διάλογος μέσα από απ’ αυτό το αντάρτικο στους τοίχους και τους δρόμους. Το μπετό επιδαψιλεύει ασφυξία. Οι νέοι ανατροφοδοτούν την ασφυξία με ευφορία και μέσω των σπρέι μηνυμάτων μια ιδιαίτερη γλωσσολογία αφήνει τα σημεία της να κρατάνε τους αγαλήνευτους πολίτες αυτής της πόλης σε διαρκή αναταραχή.

Περισσότερα εδώ
Όταν είμαι μέσα στη φύση, γράφω για τη φύση. Όταν είμαι στην πόλη γράφω για τους ανθρώπους. Καμμιά φορά χάνω το δρόμο μου μέσα στη νύχτα.  Πάντοτε αντλώ έμπνευση, όντας ένας αυστηρά νυκτιπόλος ιχνηλάτης των αρχέγονων και μαζί  παντοτινών σφυγμών των καρδιών των ανθρώπων, απ’ τη λαλιά κάποιου του γένους μου. Αναζητώ ν’ ακούσω τις αφηγήσεις των άλλων. Έμπλεες σε λύπες και χαρές. Ξεστρατίζω απ’ τον σκοπό μου μόνο για εικόνες γητεύτρες. Τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά με χάσκον στόμα στέκομαι θαυμαστής των γκραφίτι.
Οι τοίχοι της πόλης τα τελευταία χρόνια αποτελούν πρόκληση για τους εν Ελλάδι γκραφιτάδες να απλώσουν στις επιφάνειες τους το σχεδιαστικό στίγμα τους ή άλλες φορές πιο άμεσα και ναρκισσιστικά την υπογραφή τους. Επιχειρώντας μια αυθαίρετη ιστορική αναδρομή, ο Λόρδος Βύρων ήταν απ’ τους πιο γνωστούς που υπέγραψαν πάνω σ’ ένα μνημείο. Η διαδικασία της υπογραφής είναι γνωστή στους κύκλος των b boys σαν tagging. Περιηγούμενος κανείς στην Αθήνα μπορεί να έρθει σε επαφή με καλαίσθητα και ακαλαίσθητα γκραφίτι. Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν μπορεί ποτέ να κατηγορηθεί ο καλλιτέχνης του δρόμου για την επιτελεστική τέχνη του. Η πόλη έχει προσωπικότητα που διαρκώς αλλάζει μορφή με τις παρεμβάσεις και τα δρώμενα που οργανώνουν στους χώρους της οι νέοι. Στήνεται ένας διάλογος μέσα από απ’ αυτό το αντάρτικο στους τοίχους και τους δρόμους. Το μπετό επιδαψιλεύει ασφυξία. Οι νέοι ανατροφοδοτούν την ασφυξία με ευφορία και μέσω των σπρέι μηνυμάτων μια ιδιαίτερη γλωσσολογία αφήνει τα σημεία της να κρατάνε τους αγαλήνευτους πολίτες αυτής της πόλης σε διαρκή αναταραχή.
- See more at: http://www.toportal.gr/?i=toportal.el.politismos&id=8805#sthash.vQAqI09K.dpuf
Όταν είμαι μέσα στη φύση, γράφω για τη φύση. Όταν είμαι στην πόλη γράφω για τους ανθρώπους. Καμμιά φορά χάνω το δρόμο μου μέσα στη νύχτα.  Πάντοτε αντλώ έμπνευση, όντας ένας αυστηρά νυκτιπόλος ιχνηλάτης των αρχέγονων και μαζί  παντοτινών σφυγμών των καρδιών των ανθρώπων, απ’ τη λαλιά κάποιου του γένους μου. Αναζητώ ν’ ακούσω τις αφηγήσεις των άλλων. Έμπλεες σε λύπες και χαρές. Ξεστρατίζω απ’ τον σκοπό μου μόνο για εικόνες γητεύτρες. Τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά με χάσκον στόμα στέκομαι θαυμαστής των γκραφίτι.
Οι τοίχοι της πόλης τα τελευταία χρόνια αποτελούν πρόκληση για τους εν Ελλάδι γκραφιτάδες να απλώσουν στις επιφάνειες τους το σχεδιαστικό στίγμα τους ή άλλες φορές πιο άμεσα και ναρκισσιστικά την υπογραφή τους. Επιχειρώντας μια αυθαίρετη ιστορική αναδρομή, ο Λόρδος Βύρων ήταν απ’ τους πιο γνωστούς που υπέγραψαν πάνω σ’ ένα μνημείο. Η διαδικασία της υπογραφής είναι γνωστή στους κύκλος των b boys σαν tagging. Περιηγούμενος κανείς στην Αθήνα μπορεί να έρθει σε επαφή με καλαίσθητα και ακαλαίσθητα γκραφίτι. Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν μπορεί ποτέ να κατηγορηθεί ο καλλιτέχνης του δρόμου για την επιτελεστική τέχνη του. Η πόλη έχει προσωπικότητα που διαρκώς αλλάζει μορφή με τις παρεμβάσεις και τα δρώμενα που οργανώνουν στους χώρους της οι νέοι. Στήνεται ένας διάλογος μέσα από απ’ αυτό το αντάρτικο στους τοίχους και τους δρόμους. Το μπετό επιδαψιλεύει ασφυξία. Οι νέοι ανατροφοδοτούν την ασφυξία με ευφορία και μέσω των σπρέι μηνυμάτων μια ιδιαίτερη γλωσσολογία αφήνει τα σημεία της να κρατάνε τους αγαλήνευτους πολίτες αυτής της πόλης σε διαρκή αναταραχή.
- See more at: http://www.toportal.gr/?i=toportal.el.politismos&id=8805#sthash.vQAqI09K.dpuf